Massagetherapie

Ready To Schedule
TREATMENTS

Massagetherapie

Massagetherapie kan allerlei kwalen verlichten – van lichamelijke pijn tot stress en angst. Mensen die ervoor kiezen om hun gezondheidsregime aan te vullen met regelmatige massages zullen niet alleen genieten van een ontspannend uurtje of twee, maar ze zullen ook de voordelen zien.

• Vermindering van stress
  • Verbetering van de bloedsomloop: het losmaken van spieren en pezen zorgt voor een betere bloeddoorstroming in het hele lichaam. Het verbeteren van de bloedsomloop kan een aantal positieve effecten hebben op de rest van uw lichaam, waaronder minder vermoeidheid en pijnbestrijding
  • Pijn verminderen: massagetherapie is zeer geschikt om probleemgebieden zoals lage rugpijn en chronische stijfheid aan te pakken
  • Verwijderen van gifstoffen: het stimuleren van de zachte weefsels van uw lichaam zal helpen om gifstoffen af te voeren via uw bloed en lymfestelsel.
  • Flexibiliteit verbeteren: massagetherapie maakt uw spieren los en ontspant ze, zodat uw lichaam zijn volledige bewegingsvrijheid kan benutten.
  • Slaap verbeteren: een massage bevordert ontspanning en verbetert uw stemming. Naar bed gaan met ontspannen en losgemaakte spieren bevordert een meer rustgevende slaap, en je zult je ’s morgens minder moe voelen
  • Vermindering van vermoeidheid: het is bekend dat massagetherapie de stemming verbetert en een betere kwaliteit van slaap bevordert, waardoor je je aan het eind van de dag meer uitgerust en minder vermoeid voelt.
  • Verlichting van depressie en angst: massagetherapie kan helpen om endorfines in uw lichaam vrij te maken, waardoor u zich gelukkig, energiek en op uw gemak voelt.
Duration of treatment
30 – 60 minuten
Treatment

Make treatment plan

Golden Clinic strives for a personal approach. There is a different treatment plan for everyone. We would be happy to make an appointment with you to discuss your wishes and/or problems. Contact us to make an appointment or to ask questions.
See Our Partner Gold Essentials products
Noordweg 3, 2291 EA Wateringen